Pagina's

maandag 31 december 2012

Gelukkig 2013!


2012 is al weer bijna voorbij en iedereen is lekker aan het knallen. Ik wil nog even terug denken aan 2012 en doelen voor 2013 bespreken.

2012 was een goed jaar! Ik ben begonnen met deze blog en wil zeker nog groeien! Ik ben ook begonnen aan een moeilijk jaar op de Havo waar ik ook in het nieuwe jaar nog veel aan moet doen. Mijn doelen/wensen voor 2013 zijn:

- Groeien, op mijn blog en in 2013 wordt ik ook ein-de-lijk 16. Ik ben van plan werk te zoeken en geld te gaan verdienen. En zoals iedereen wel wil, Liefde! tja, gevoelig onderwerp. haha

- Overgaan naar 5 Havo. Het begin van dit jaar ging een beetje stroef, het is een enorme overgang van de 3e naar de 4e. Maar ik blijf hopen dat ik gewoon over ga en ik ga zeker mijn best doen.

- Nieuwe dingen doen en plezier maken. Maar ik denk dat dat op heel veel lijstjes staat. Op nieuwe plaatsen komen, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe dingen doen noem maar op!

- Weten wat ik later wil doen. Tja, 5 Havo is het examenjaar en daarna moet ik toch echt wel weten wat ik wil doen. Ik vind het erg leuk om me met de lay-out van bijvoorbeeld deze blog bezig te houden maar ook van een tijdschrift.

- Fotografie! Ik vind het naast dingen zelf maken en tijdschrift en blog lay-out verzinnen vind ik fotograferen ook heel leuk om te doen. Ik wil dit leren!

Er zullen vast nog wel miljoenen dingen zijn die ik allemaal wil doen in 2013. 
Ik wens bij deze iedereen een gelukkig, liefdevol, gezond, top 2013! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten