Pagina's

zondag 24 november 2013

Catrice Intensif'eye ~ Wet & Dry Shadow


Kijk deze mooie oogschaduw's nou op mijn mooi opgemaakte herfst schaal liggen. Ik zag ze liggen in de Kruidvat en ik was meteen verkocht. Omdat ik niet zo veel wil uitgeven aan make-up kom ik vaak bij de budget make-up merken terecht. Maar baked oogschaduw's vind ik er best wel luxe uit zien. Ze lopen namelijk prachtige in kleur over. De verpakking zelf vind ik er ook heel mooi uit zien.



Er zijn op dit moment zes verschillende kleuren verkrijgbaar. Ik heb voor de kleuren 'Please Gold The Line' en 'Lunch At Tiffany's' gekocht. Er zit 0,8 gram in de verpakking. 


Ik heb de oogschaduw's alleen droog geswatched.  De linker kleur is een beetje zilver en grijs/bruinachtig en de rechter is goud, wat een hele leuke kleur voor kerst is. Wat op de foto niet helemaal duidelijk is. Ik heb ze ook nat geprobeerd en dan krijg je veel meer pigment. 


Ik vind het erg mooie oogschaduw's en dus zou ik ze zeker aanraden. 





1 opmerking:

  1. Wat een super mooie oogschaduws en ook leuke foto's zo met de kaarsjes!! :) X

    BeantwoordenVerwijderen