Pagina's

dinsdag 26 november 2013

Dol op gedraaide broeken




Je kan wel zeggen dat ik een soort broekenverslaving heb. Het liefst heb ik dan ook broeken in allemaal verschillende kleuren, stoffen en modellen. Zo ook deze leuke gedraaide broeken. Ik noem ze zo, geen idee hoe ze eigenlijk echt heten. Ze zijn alle drie van G-Star en volgens mij is G-Star ook het enige merk die dit soort broeken verkoopt. Deze broeken zijn al een paar jaar op de mark maar het is eigenlijk nog steeds geen trend. Je ziet het wel steeds meer maar het is eigenlijk nog steeds een beetje vooral skinny jeans. 




Dit is de aller donkerste broek, een donker blauwe. De broeken hebben een hele stoere, een beetje baggy look. Doordat de broek gedraaid is vormen er plooitjes rond de knie.


Dit is mijn favoriet. Hij is gewoon spijkerbroek blauw maar door die mooie lichtere kleur vind ik heb heel erg mooi. De pijpen van deze broeken zien er wat raar uit als je ze gewoon naar beneden zou doen, daarom heb ik ze opgerold. 


Dit bedoelde ik dus met dat hij raar zou zitten als je hem niet oprolt. Er zit dan een soort flap ding. In de winter draag ik deze broeken graag met een sok over de pijp, omdat hij net niet in mijn schoen valt.


En de laatste! Deze heb ik ongeveer een jaar geleden al gekocht en de andere twee heb ik laatst aangeschaft. Deze is veel lichter van kleur. Persoonlijk hou ik meer van donkere broeken, maar deze vind ik echt ook heel gaaf.



Ik hoop dat jullie dit artikeltje over mijn verslaving leuk vonden. Fijne dag nog!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten