Pagina's

woensdag 30 april 2014

Verhuisd!

Hallo allemaal,

Dit zal het laatste bericht zijn op deze blog, want ik heb besloten van Blogger af te gaan en een blog te maken met wordpress. Ik las dat je daar meer mogelijkheden hebt, maar het is op Wordpress wel moeilijk. Dat leek mij een leuke uitdaging! Ik wil met mijn blog ook een iets andere richting op dan dat ik eerst deed. Eerst was het vooral beauty, fashion en lifestyle. Nu wordt het meer lifestyle, inspiratie en Diy's. Volgend jaar ga ik studeren en op kamers wonen en ik vind het leuk om daarover te vertellen.

Jaja, deze meid gaat volgend jaar studeren en op kamers wonen(als het allemaal goed gaat met mijn examens en ik slaag...). Dit en nog veel meer zul je allemaal lezen op mijn andere (nieuwe) blog! Dus ben je benieuwd? Ga dan zeker een kijkje nemen op sannahhh.wordpress.com.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten